torsdag 11 februari 2010

Nu vill jag se en ändring !!

Jag längtar tills jag kan se de här blommorna i verkligheten. Det är ättlingar i rakt nedstigande led sen över 20 år tillbaka.  Det är så fint att ha dessa tacksamma lysande grejor, mellan våra lagerbuskar som går längs nerfarten , 16 st. Så här ser de ut som jag längtar efter. Färgkombinationen är så fin.
Buskarna som de skall stå emellan ser ut så här, passar kanske inte, men snygg färgkombination

Är nere i en svart svacka. Jag vill ha vår och sol, och vad tror ni händer, jo väderprofeterna lovar oss MER snö till fredag, och mycket kallare väder, och en grej till, jag har lyckats "sabba" skrivaren och som om inte det var nog, har halva klacken på min morgonsko ramlat av!!!
Skall det aldrig sluta ??
Marianne

1 kommentar:

  1. Snön skiter vi i. Skon går o laga o SNART blommar dina Tagetes.. Skrivaren ska vi också fixa.
    STOR KRAM Ninne

    SvaraRadera