tisdag 26 januari 2010

Mer vinter är på gång !


Som tur är har vi två hinkar med sand, stående i vår målarbod. När det kommer rejält med snö här, har vi en granne som plogar åt oss. Till detta behövs rejäla redskap. I de enorma spår den lämnar, blir det ofta halt. Så då är det bekymret ur världen. Men att jag kunde glömma ta in vår gås, som vaktar pumpen är obegripligt. Jag om någon vet ju att keramik inte bör stå ute i kylan. Men stackarn har i alla fall fått en mössa, om det nu kan vara till nån tröst.

2 kommentarer:

  1. Så hitta jag dej här nu. Du är härlig med dina bloggar.Får se om du fortfarande har kvar "Flera" på din lista. Om du nu har 2 kvar ändå - så vet jag inte vilken vi ska ta bort.
    Ja då var du här-- får väl se om vi kan fixa ihop 2 bloggar till en
    Tittar du på min blogglista så ser du att jag har dej med på bägge där??
    Vi får undersöka saken??
    Kram Ninne

    SvaraRadera
  2. Hej o hå..så det kan gå..så nu säger jag med ett smile..e det här du ska va..
    Må så gått..Maria

    SvaraRadera